کلینیک ارتوپدی دکتر مهرداد منصوری

دکتر مهرداد منصوری. متخصص ارتوپدی و جراح استخوان و مفصل

کلینیک ارتوپدی دکتر مهرداد منصوری در زمینه تشخیص و درمان بیماری های ارتوپدی فعالیت میکند. دکتر مهرداد منصوری یک متخصص ارتوپدی و جراح استخوان و مفاصل Board Certified است که از سال 74 فعالیت خود را در زمینه درمان بیماران ارتوپدی شروع کرده است.

شما هر مشکلی در سیستم حرکتی بدن خود دارید میتوانید با مراجعه به کلینیک، آن را با دکتر منصوری در میان گذاشته و از او برای حل مشکل خود کمک بگیرید. مهمترین مشکلی که معمولا بیماران به علت آن به دکترمنصوری مراجعه میکنند احساس درد در یکی از اندام ها است. این درد ممکن است در ناحیه لگن باشد یا ممکن است زانو یا شانه بیمار درد داشته باشد.

درد اندام ها علل بیشماری دارد که در این میان میتوان به سائیدگی مفصل یا کشیدگی رباط ها یا تاندون های اطراف مفاصل اشاره کرد. بیماری های بوجود آورنده این درد ها معمولا با معاینه و تصویربرداری هایی که به توسط دکتر انجام میشوند تشخیص داده میشود.

در مورد دکتر مهرداد منصوری و اطلاعات مطب

احساس سنگینی در دست و پا، احساس سوزش و گزگز یا بیحسی در دست یا پا از جمله علل دیگرمراجعه بیماران به کلینیک دکتر مهرداد  منصوری است. این علائم معمولا به علت تحریک یکی از اعصاب دست و پا بوجود میاید.

احساس لنگش، خشکی مفصل بدن، محدودیت حرکتی مفاصل یا ورم اندام ها از دیگر علل مراجعه به کلینیک دکتر منصوری است.

همچنین تعداد زیادی از مراجعه کنندگان به کلینیک ایشان برای درمان شکستگی در یکی از اندام ها مراجعه میکنند یا اینکه قبلا شکستگی داشته اند و حالا شکستگی آنها جوش نخورده یا بدجوش خورده یا پلاتین بکار رفته در جراحی قبلی مشکلی پیدا کرده است.

در کلینیک ارتوپدی دکتر مهرداد منصوری شما میتوانید بطور اختصاصی از تجربه دکتر در زمینه تشخیص و درمان بیماری های لگن و مفصل ران استفاده کنید. ایشان در بیست و چند سالی که به کار جراحی ارتوپدی اشتغال داشته اند تعداد بسیار زیادی از بیماران دچار شکستگی لگن و استابولوم یا مفصل ران را جراحی کرده اند.

تعویض مفصل ران بصورت اولیه و تعویض مفاصل ران خراب شده هم از جراحی هایی است که دکتر منصوری در آن تجربه زیادی دارد.

کلینیک ارتوپدی دکتر مهرداد منصوری در سعادت آباد و در نزدیکی بیمارستان های بزرگی مانند بیمارستان عرفان و بهمن و پارسیان قرار دارد و مراجعه کنندگان ایشان میتوانند بررسی های پایه مانند رادیوگرافی و آزمایش ها و بررسی های پیشرفته تر مانند سی تی اسکن و ام ار آی و اسکن هسته ای و پاتولوژی و بسیری بررسی های دیگر فوق تخصصی را در این مراکز انجام دهند.

در کلینیک دکتر مهرداد منصوری به شما اطمینان داده میشود که مشکل شما با دقت و با صرف وقت کافی از جانب دکتر بررسی شده و درمان موثر در کوتاه ترین زمان به شما ارائه میگردد.

افتخار ما خدمت موثر به شما است.